Case Studies

i materiały szkoleniowe

Zobacz, jak system Hype Innovation sprawdza się w „prawdziwym życiu”. Realne przykłady udostępnione przez czołowe marki, które na co dzień korzystają z rozwiązań Hype Innovation.

Jak działa

HYPE INNOVATION?

Generowanie pomysłów w programie innowacji

Jako osoba odpowiedzialna za innowacje, musisz przestrzegać pewnych zasad, aby Twój program innowacji odniósł sukces. Sprawdź gdzie zacząć i co robić, aby generować wartościowe pomysły.

Współpraca w programie
innowacji

Pomysły to tylko jeden z elementów rozwiązania. Kluczowa jest współpraca, która wzbogaca, rozwija i przekształca pomysły w koncepcje, nad którymi można dalej pracować. Poznaj narzędzia wspierające współpracę.

Ewaluacja pomysłów
w programie innowacji

Ewaluacja pomysłów jest punktem krytycznym w określeniu, które z nich mają być finansowane i wdrażane. Dowiedz się jak efektywnie oceniać pomysły.

Wdrożenie pomysłów z wykorzystaniem koncepcji i projektów

Faza kreowania pomysłów jest najprostszym etapem programu innowacji. Sukces programu wymaga wykorzystania narzędzi wspierających fazę back-end of innovation. Sprawdź jak możesz skutecznie wspierać rozwój najlepszych pomysłów.

Case Studies

PRZYKŁADY

FUJITSU

Sprawdź jak można pobudzić innowacyjność firmy dzięki współtworzeniu nowych rozwiązań z klientami. Wejdź w szczegóły projektowania procesu innowacji zewnętrznych w Fujitsu.

read more

Airbus

Poznaj proces projektowania programu innowacji wewnętrznych w Airbus z wykorzystanie nowoczesnego narzędzia IT.

read more

 

Hype Innovation Partner:



Crido Business & Innovation Consulting Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 5a, 00-132 Warszawa
KRS: 0000241059